- Nu ai produse favorite.
- Nu ai niciun produs in cosul de cumparaturi.
Retur produse
Retur produse
Vrei să returnezi un produs? Poți sta liniștit și relaxat deoarece te ajutăm ca procesul de retur să fie cât mai simplu pentru tine. Urmează pașii și citește condițiile pentru retur:
Pașii pentru retur:
1. Contactează-ne:
- Telefonic: 0371781001
- Prin e-mail: comenzi@topsport.ro
- Formular de retur, disponibil aici.
- Poți face retur gratuit la easybox aici; in acest caz, te rugăm să ne contactezi înainte de trimiterea coletului de retur.
Alege tu modalitatea prin care preferi să ne anunți despre retur iar noi ne ocupăm mai departe astfel încât totul să fie cât mai simplu pentru tine.
2. Preluarea returului:
- Îți putem trimite curierul la adresa indicată de tine;
- Poți face retur gratuit la easybox; in acest caz, te rugăm să ne contactezi înainte de trimiterea coletului de retur.
- Poți returna coletul într-unul din magazinele noastre. Locațiile sunt disponibile aici;
- Te poți ocupa singur de trimiterea coletului către noi.
În caz că alegi prima variantă, prin contractele pe care le avem cu firmele de curierat vom obține un cost mai bun pentru retur iar tu vei plăti mai puțin. Ca să nu îți mai spunem că, mai sunt situații în care curierii întârzie, caz în care noi suntem cei care îi vor “bate” la cap sa ajungă mai repede la tine. Deci, mai puțin stres pentru tine.
Condiții și informații pentru retur:
- Ai o sută de zile la dispoziție pentru retur, indiferent de motiv;
- Produsul returnat trebuie să fie fără urme de uzură;
- Dacă alegi să îți trimitem curierul acasă, costul transportului este de 15 Lei;
- Noi îți restituim într-un cont bancar contravaloarea produsului minus costul de transport al returului;
- Când optezi pentru un schimb iar valoarea noului produs este mai mare decât cea a produsului returnat, vei plăti diferența la livrarea noului colet. Dacă, în schimb, valoarea este mai mică, diferența se returnează în contul tău bancar.
- În cazul returului la easybox, este important să ne anunți pentru a putea urmări coletul și pentru a evita situațiile neplăcute.
Alte întrebări:
- De ce nu pot returna produse purtate, cu urme de uzură?
Fiindcă noi comercializăm doar produse noi, originale; nu suntem în business-ul de produse second-hand.
- De ce să merg în magazinele voastre pentru a lăsa returul?
Vei scuti costul transportului prin curier, deci mai mulți bani pentru tine în buzunar.
- De ce trebuie să achit costul de transport al returului?
Pentru că nu am găsit firma de curierat care să facă muncă voluntară. Dacă afli ceva, vrem și noi pontul.
- Și totuși, cum pot face retur gratuit?
Îți oferim retur gratuit la easybox, sau poți lasa produsul într-unul din magazinele noastre.
- De ce nu plătesc direct curierului ?
Deoarece vei plăti mai mult de 15 Lei - costul standard pentru expediere colete. Noi vrem ca tu să plătești cât mai puțin.
- Dacă vreau să schimb un produs, de ce trebuie să aștept până primiți returul? De ce nu putem face schimb de colete prin curier?
Deoarece aceasta este politica după care operăm, fără excepții.
de ultimele știri și noutăți.
Te vei putea dezabona oricand doresti.
CONTACT
NEWSLETTER
MAGAZINE
CUM CUMPAR
METODE DE PLATA
LIVRARE
RETUR
GARANTIE
A.N.P.C.
TERMENI SI CONDITII
Prelucrarea datelor
Cookies
DE CE SA ALEGI TOPSPORT?
CLIENTI FIDELI
Preturile afisate contin T.V.A.
Harta site
Adresa de email:
comenzi@topsport.ro
Luni - Vineri: 8:30 - 17:00
SC TEHNORUL SRL;
CUIRO6440604
Inregistrata la Registrul Comertului cu J16/3078/1994
TopSport.ro foloseste cookies. Prin continuarea navigarii iti exprimi acordul pentru folosirea acestora. Mai multe detalii aici.